حل بازی هگزاورد

بازی هایی فقط برای آن طراحی می شوند که کاربران بازی های دیگر برای مدت کوتاهی هم که شده است از بازی ها و ایده های تکراری فاصله گرفته و ذهن خود را با خلاقیت های جدیدی رو به رو کنند. بسیاری از بازی های که ما به صورت روزانه انجام می دهیم از موضوعات تکراری استفاده می کنند ولی به علت جذاب بودن این موضوعات حاضر به ترک این بازی ها نیستیم. در چنین شرایطی بهترین کار این است که از بازی های جدیدی که برای این کار ساخته شده اند استفاده کرده و پس از اتمام این بازی ها دوباره به سراغ بازی محبوب خودتان بروید و این بار بدون شک متوجه خواهید شد که با پتانسیل بسیار بیشتری به این بازی برگشته اید. یکی از جذاب ترین و ایده آل ترین بازی های ایرانی که با ایده ای جدید به سراغ گیمرها آمده است بازی جذاب هگزاورد می باشد. این بازی از خانه های شش وجهی تشکیل شده است که نام بازی نیز از این ویژگی گرافیکی بازی گرفته شده است.

بازی هگزاورد نیز باید بتوانید کلمه و یا کلمات جدید را حدس بزنید. این کلمات از حروفی تشکیل شده اند که تمامی این حروف در درون شش ضلعی هایی جا گرفته است که شما را به کلمه مورد نظرتان می رساند. ایده بازی شاید به نظرتان تکراری باشد ولی اصل این ایده به کلمات و نوع رسیدن به آن ها در درون بازی بر می گردد. در اصل در بازی هگزاورد باید با کلماتی دست و پنجه نرم کنید که به نسبت کلمات نادرترین بوده و شاید اصلا آن ها نشنیده باشید. این ویژگی البته به جذابیت بیشتر بازی نیز کمک خواهد کرد. بدون شک چنین بازی های همانند بازی جذاب هگزاورد، برای افرادی مناسب هستند که صبر زیادی داشته و صرفا به دنبال بازی هایی نیستند که به سادگی از پس مراحل آن ها برآیند! ما نیز برای کمک کردن به کاربران این بازی دوست داشتنی سری کامل جواب های بازی جذاب هگزاورد را در ادامه این مطلب ارائه کرده ایم.

پاسخ های بازی “هگزاورد”

۱- بازی ۲- شیر ۳- صدمه ۴- سوزان ۵- اسب ۶- باتلاق ۷- مافوق ۸- کاروانسرا ۹- شافی ۱۰- زندانی ۱۱- جانسوز ۱۲- حاوی ۱۳- شبهه ۱۴- عابد ۱۵- فردوس ۱۶- یاری ۱۷- بلوا ۱۸- غبطه ۱۹- سازگار ۲۰- ژولیده ۲۱- توازن ۲۲- لجوج ۲۳- مراتب ۲۴- غافل ۲۵- ظفر ۲۶- ساربان ۲۷- ذیل ۲۸- چاخان ۲۹- پیک ۳۰- خبث ۳۱- عاجل ۳۲- متلاطم ۳۳- گریزان ۳۴- فزونی ۳۵- فریفته ۳۶- ضیق ۳۷- کاتولیک ۳۸- حاذق ۳۹- نوکیسه ۴۰- تافته ۴۱- تعویق ۴۲- اتلاف ۴۳- هلهله ۴۴- وا ۴۵- واج ۴۶- لاشه ۴۷- قابل ۴۸- عیان ۴۹- صامت ۵۰- مصاحبت ۵۱- چاپلوس

 


گروه:   بازیهای موبایل » هگزاورد  | 1,625 بازدید | 0 دانلود

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.